Умови обміну та повернення товарів

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" протягом 14 днів з дня здійснення покупки Ви можете здійснити повернення або обмін придбаного товару за умови, що:

  • товар новий, тобто який не був в експлуатації та не має слідів використання: подряпин, потертостей тощо;
  • збережено оригінальне пакування, пломби, фабричні ярлики та стікери;
  • пред'явлено отримані від продавця документи, що підтверджують покупку (товарний чек).

Заміна або повернення товару з виявленим виробничим дефектом (істотним недоліком) провадиться на підставах та у строки, встановлені Законом України "Про захист прав споживачів". Витрати за доставку товару сплачує Продавець

У разі обміну або повернення товару належної якості, придбаного в інтернет-магазині, витрати на доставку товару оплачує покупець.

 

Весь товар перед відправкою перевіряється! При отриманні поштою необхідно перевірити товар на цілісність! у разі пошкодження товару під час транспортування необхідно скласти акт претензії до перевізника, оскільки всі посилки автоматично страхуються на суму товару.

  • Повернення грошей здійснюється на рахунок покупця протягом 3 робочих днів із дня отримання товару, на банківську карту що належить замовнику.

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.


Умови повернення товарів належної якості

Повернення товару, який не підійшов Покупцю, з якихось причин, здійснюється з рахунок Покупця, протягом 14 днів, із дня отримання товару. На повернення приймається товар без слідів носіння, без сторонніх запахів, з наявністю всіх етикеток, із збереженням товарного вигляду. Попередньо клієнт зобов'язаний повідомити Продавця, що товар йому не підходить. Повернення коштів здійснюється після отримання товару на склад Продавця.

Повернення бракованого товару. 1. Послуги з пересилання бракованого товару (від клієнта до продавця) здійснюється за рахунок продавця. 2. Необхідно підтвердити наявність дефекту, надіславши лист із фотографіями та детальним описом на адресу jkeyshop@gmail.com. У листі вказати таку інформацію: - ПІБ, номер телефону, номер замовлення - Номер карткового рахунку в Приват Банку для повернення коштів (якщо є) - Фото дефекту та детальний опис. Після отримання товару на склад Продавця, ми робимо огляд товару, і визначаємо з чиєї вини стався дефект – з вини клієнта чи виробника товару (заводський дефект). Відповідно після цього приймається рішення про повернення або не повернення грошових коштів. Ми цінуємо своїх клієнтів, тому в режимі діалогу, разом з Вами, знайдемо компромісне рішення з будь-якої ситуації. Роблячи замовлення в нашому інтернет-магазині, Ви автоматично погоджуєтеся з умовами продажу та повернення товару: 1. Кур'єрські Послуги з повернення бракованого товару оплачується Продавцем. 2. Повернення товару, що не підійшов Покупцю, оплачується Покупцем. 3. Повернення товару можливе протягом 14 днів з моменту покупки, інакше ми можемо прийняти товар, не відшкодовуючи його вартість.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.